recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb Toshiba LCD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb Toshiba LCD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb Toshiba LCD?
    Sendt: 10-Juni-2006 kl. 10:33
Hej

Jeg skal ikke selv ud at købe fladskærm i nær fremtid, men jeg undres blot lidt over at ingen har foreslået et fælleskøb på Toshiba's LCD TV.
Ifølge www.areadvd.de er det de bedste på markedet, og de fås til meget rimelige priser i f.eks. Tyskland.
Er det fordi Toshiba ikke officielt sælger deres LCD TV her i landet?
Toshiba's LCD har Faroudja og hele piv-tøjet.

Mvh
En undrende Per Michael Knudsen

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2006 kl. 10:40

Hej Per

Fælleskøb lever bedst med "mainstream" produkterne. Dvs. de produkter der i forvejen sælges mange af herhjemme.

Og som du selv siger, Toshiba er dårligt repræsenteret i DK.

Og det er jo ikke nødvendigvis fordi de er dårlige TV. Men hvis det er Philips, LG, Samsung osv. at folk vil have - så dur det ikke at lave Fælleskøb på et næsten ukendt mærke.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 07:32

Hej!

En anden har skrevet herind om et Toshba 46",han selv købte hjem fra Tyskland-han var herre-skuffet over kvaliteten.Efter at have læst hans indlæg,er jeg selv gået helt væk fra Toshiba.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Per

Fælleskøb lever bedst med "mainstream" produkterne. Dvs. de produkter der i forvejen sælges mange af herhjemme.

Og som du selv siger, Toshiba er dårligt repræsenteret i DK.

Og det er jo ikke nødvendigvis fordi de er dårlige TV. Men hvis det er Philips, LG, Samsung osv. at folk vil have - så dur det ikke at lave Fælleskøb på et næsten ukendt mærke.

/Lars

Ok Lars, jeg kan godt se din pointe. Ærgerligt at Toshiba danmark ikke har mere tillid til deres egne produkter.

Mvh
Per Michael Knudsen

Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 08:19
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Hej!

En anden har skrevet herind om et Toshba 46",han selv købte hjem fra Tyskland-han var herre-skuffet over kvaliteten.Efter at have læst hans indlæg,er jeg selv gået helt væk fra Toshiba.

Hej Irev

Jeg har lige søgt i indlæggene og læst omtalte post. Når jeg læser indlægget synes jeg nu mere det lyder som om han lige skulle vænne sig til TV'et.
Men, jeg har ikke set Toshiba's LCD tv selv, så jeg skal ikke gøre mig for klog på kvaliteten. Jeg kan bare se at de har fået gode anmeldelser.
I øvrigt mener jeg ikke at nogen af de fladskærm jeg har set (Plasma ell. LCD) kan hamle op med et godt billedrørstv (bortset fra HDTV).

Mvh
Per Michael Knudsen

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2006 kl. 15:06

Hej!

Jeg ved iikke om jeg er helt enig,jeg syntes nu at de bedste plasma nærmer sig crt med hastige skridt.

Jeg har nu set en del negative test om Toshiba lcd også,og i og med at de ikke er ordentligt representeret i DK,så finder jeg dem uinteressante lige nu.

Leo.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2006 kl. 10:49
Jeg er heller ikke enig - de bedste LCD er lige så gode som CRT.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu