recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forlænge Usb På Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForlænge Usb På Samsung

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr.G Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Forlænge Usb På Samsung
    Sendt: 25-August-2011 kl. 12:52
Hey.

Når jeg sætter et usb forlænger kabel mellem en harddisk og mit fjernsyn, står harddisken bare og klikker og der sker ikke rigtig noget og fjernsynet vil ikke rigtig snakke sammen med den...
Hvis jeg ikke bruger et forlængerkabel kører afspilning perfekt.
Det er bare et billigt kabel til 25,- fra jem og fix og er 2 meter langt.
Hvad kan det skyldes, skal jeg købe et bedre kabel, eller er der noget andet der kan hjælpe?
For det er noget lettere, ikke at skulle om bag ved hver gang man skal sætte det til...

På forhånd tak.

//Martin
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2011 kl. 12:54
Du har problemer med at trække strøm, kan sagtens være for dårligt et kabel, men det kan også være at du har så lidt strøm gennem USB fra tv´et at det er et issue, en USB hub med strøm plejer at løse alle problemer, ved ikke om TV´et ville acceptere sådan en..

Måske et bedre kabel vil fungere, har en 2-3 kabler til min WDTV hvor de alle er lange men kun 1 vil trække den. de andre der står den også bare og "tænder-slukker"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu