|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 27-August-2011 kl. 15:22 |
Hej
Jeg vil gerne have tilsluttet min pc til min fladskærm, en Panasonic TX-p50vt20. Men det vil ikke rigtigt lykkes. I mit tv er der en vga stik og jeg bruger også et vga kabel. Vga kablet bliver tilsluttet med en adapter, Adapteren en VGA/DVI stik. Jeg håber det giver mening. Når jeg tænder for computeren er der billedet på med opstarten til vista, men der bliver sort skærm når den skal ind i vista. Hvorfor gør den det? Mit grafikkort er: Nvidie Geforce GTX 275. Jeg håber i kan hjælpe mig |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Selvom du ikke kan se noget på skærmen, så prøv dette:
Tryk ( og hold nede ) på Windows Tasten og tryk på "P" Tryk nu en gang på "Pil tasten" til højre og tryk på Enter. Grafikkortet laver en klon af de skærme der er sat til. Når du får billede på kan du gå i grafikkortet og lave de rigtige indstillinger. + opdater din grafikdriver der er lige komme en ny. Redigeret af Pony65 - 27-August-2011 kl. 16:38 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvorfor bruger du ikke HDMI?
Så er det HDTV opløsninger det drejer sig om...
Ved VGA opløsninger kan man anvende de specifikke VGA-opløsninger, TV et kan anvende og det skal grafik-kortet kunne levere..
Men når der er HDMI stik er der ligesom ingen grund til at bruge VGA mere, ligesom scart der er også er ved være historie...
Redigeret af avh - 27-August-2011 kl. 20:58 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja precis HDMI, VGA kan bruges men det er ikke videre godt. HDMI er at anbefale.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Jeg har opdateret grafikkortet og har fået det til at virke.
Jeg har tilsluttet min PC skærm, så er jeg gået ind i skærmindstillinger og har valg min panasonic tv til primær skærm, så det virker nu. Hvis jeg skal tilslut den via HDMI stik, så skal jeg vel også have en adapter med HDMI/DVi for at det skal lade sige gøre, hvis man kan få sådan et stik? Men tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis ikke der er HDMI i PCen, men kun DVI, ja så skal der bruges en adapter samt et kabel til lyden, så det er afapteren du skal købe.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, mange tak for det.
Så vil jeg til at Deus ex human revolution:-) |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Du kan vælge et kabel DVI --> HDMI http://www.av-connection.dk/?ML=304 Længere nede på siden er der også en adaptor, men husk, der er ikke lyd med over
Redigeret af Pony65 - 27-August-2011 kl. 21:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |