recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt program til organisering af video-filer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGodt program til organisering af video-filer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Væsel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2010
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Godt program til organisering af video-filer?
    Sendt: 29-August-2011 kl. 00:59
Hej,

Jeg prøver, at hjælpe min far med at finde et godt program, til at organisere og redigere hans HD-hjemmevideo-optagelser.

Det skal helst være utrolig simpelt og overskueligt. Det eneste han skal kunne er, at sætte de forskellige filer sammen til én fil. Og så skal der være et overskueligt video-bibliotek.

Prisen på programmet er (næsten) underordnet.

Nogen bud? :-)

- Mike
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 07:43

et forslag kunne være adope, som har et sæt programmer photoshop og premier.

Disse programmer kan bruges sammen, hvor det første har gode organiseringsmuligheder, i form af tags organisering og det andet er et egentlig redigeringsprogram.

Egentlig vil jeg også mene at man kan anvende selve windows 7 som organiseringsværtøj, hvor man kan anvende videomappen og tilføje en "felter"/tags som beskrivelse til en organisering. 
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu