recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Studio Canal Blu-ray titler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStudio Canal Blu-ray titler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Studio Canal Blu-ray titler
    Sendt: 29-August-2011 kl. 21:02
Hvad er det?

Jeg var lige i byen hurtigt og så ind af et vindue disse "Studio Canal" blu-ray's med The Deer Hunter blandt andet. Men har aldrig hørt om det. Er det lidt ligesom det amerikanske "Criterion" udgivelser?

Det var heller ikke almindelige æsker, mere en lille bog. 

Jeg er nysgerrig efter at høre om det Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 22:30
Ikke nogen der ved noget? Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2011 kl. 22:44
Nej! Den BD jeg har med Deer Hunter er fra Universal. Men nedenunder står der Studio Canal, og det er sikkert bare en undergruppe af udgivelser med et bestemt sigte, eller genre om du vil

Filmen er iøvrigt i alm blåt plastik cover

Redigeret af Kampus - 29-August-2011 kl. 22:46
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 13:18
Den jeg så sådan her ud:

Til top
Redman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 15:17
Studio Canal har udgivet deres klassiske titler i en bogform, du kan se de forskellige de har udgivet hos moviezoo LINK

Men jeg vil ikke sige det er ligesom Criterion da Studio Canals udgivelser vist svinger lidt meget i kvalitet. Deres udgivelse af Ran er ud fra anmeldelserne at bedømme ret elendig.

Jeg har selv The Elephant Man og den er en god udgave, men på ryggen af Blu-ray'en står titlen omvendt, så den passer ikke særlig godt ind i ens samling, hvis man går op i det.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af Redman Redman skrev:

Studio Canal har udgivet deres klassiske titler i en bogform, du kan se de forskellige de har udgivet hos moviezoo LINK

Men jeg vil ikke sige det er ligesom Criterion da Studio Canals udgivelser vist svinger lidt meget i kvalitet. Deres udgivelse af Ran er ud fra anmeldelserne at bedømme ret elendig.

Jeg har selv The Elephant Man og den er en god udgave, men på ryggen af Blu-ray'en står titlen omvendt, så den passer ikke særlig godt ind i ens samling, hvis man går op i det.

Tak for information Big smile

Ran ser helt vildt god ud. Ærgerligt at udgivelsen ikke har et ordentligt billed. 

Men det ser ud som om der er nogle gode titler. The Deer Hunter, Elephant Man, 3 Days of Condor, Delicatessen og Pianist. 

Hvis jeg en dag køber nogle af disse titler som har denne her "bog" version (som jeg har fundet ud af hedder digibook) så skal de stå i en række for sig selv. Big smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu