|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() Sendt: 03-September-2011 kl. 03:27 |
Hey, jeg står og skal bruge en IR Extender da mine ting står i et lukket skab.
mine krav er som følger: - en boks der kan betjene 4 apparater (gerne mere) og som kan gemmes af vejen dvs. at ir modtageren er så diskret som mulig. - at ir kablerne til div. apparater er 3m eller længere - at IR Extenderen er så billig som overhoved mulig - at den skal kunne samarbejde med Logitech Harmony One (vigtigste krav) kom gerne med links samt en pris. på forhånd tak ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
linket virker ikke..
skal siges jeg har selv prøvet at søge, men da jeg intet kender til det så søger jeg os lidt folk med viden, dvs. som enten selv benytter sig af det, eller som har gjort. |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
som sagt har jeg kigget, men har ingen ide om hvad jeg skal vælge.. lidt derfor jeg spørg til folk der har prøvet, så de har en konkret model de kan anbefale.
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() |
Den her: http://www.koz.dk/product.php?id_product=1590 Start med at bruge de flere penge på at købe noget ordentligt. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
har nu selv haft kigget på den her, men ved ikke hvad der er bedst?
http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=ir+extender&pid=823485 Redigeret af Muffeh - 03-September-2011 kl. 14:38 |
|
|
|
![]() |
|
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hej Muffeh
Har du fået anskaffet dig en extender? Står nemlig med samme problem. Vil dog gerne kunne styre det med min Ipad eller iphone. Er der nogle der har erfaringer med dette? mvh Lasse
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Logitech har lavet en IR-extender, som udelukkende er beregnet til brug med en iPhone eller iPad. Den var måske oplagt? Du kommer dog nok til at vente lidt på den, da den ikke er lanceret herhjemme endnu:
http://www.logitech.com/en-us/tablet-accessories/for-ipad/devices/harmony-link Der findes andre produkter på markedet, som fungerer med i-devices, men indtil videre har de ikke høstet ret mange roser. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hej Yakken.
Tak for det hurtige respons. Da jeg har mine apparater "receiver, computer, blu-ray osv" står i et andet rum kan den ikke bruges med mindre den kan extendes?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Der er en udgang til to sæt IR-dioder i enheden, så du kan selv trække et kabel rundt til dine øvrige dimser. Du kan få IR-kabler med adskillige dioder på samme "snor".
![]() Du kan sagtens forlænge disse kabler med et alm. minijack-forlængerkabel. Redigeret af Yakken - 30-September-2011 kl. 13:59 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |