recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke finde digitale kanaler (W4000)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke finde digitale kanaler (W4000)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dagger_5 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke finde digitale kanaler (W4000)
    Sendt: 03-September-2011 kl. 18:09
Jeg har:
- YouSee stor pakke
- KDL-40W4000

Jeg kan:
- finde alle kanaler under Analog
- finde alle kanaler under Digital

Jeg kan:
- Se alle kanaler under Analog
- Se få kanaler under Digital

Mit problem er at der er sort skærm og ingen lyd på de fleste kanaler under Digital valg.
Trykker jeg på Guide kan jeg se hvilke programmer der kommer. OGSÅ dem hvor der er sort skærm.
Går jeg ind på en af de kanaler med sort skærm står mit TV og "tænker" i ca 3 sekunder og så viser den et ternet flag (Som i når F1 bilerne kommer i mål).
Det gør det på alle de kanaler hvor jeg har sort skærm.

Kanaler som TV3, SV1, SV2, Trailer kanalen, Kanal5 NDR og et par mere kan ses, men alle andre under Digital er sorte.

YouSee sender en mand ud for at tjekke signalet, men som jeg ser det skulle det være i orden da jeg får kanalerne ind og kan se hvad der kommer på dem via Guide.
Er ret sikker på at jeg gør et eller andet galt.

Det skal nævnes at jeg bruger 151 koden til at indstille kanalerne med og den har virket før. Ifølge YouSee's hjemmeside er det stadig den kode jeg skal bruge.

Nogen af jer kloge mennesker der ved hvad jeg gør forkert eller hvad problemet er?

Redigeret af Dagger_5 - 03-September-2011 kl. 18:12
Sony RDR-HXD970
Sony KDL-40W4000
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2011 kl. 19:19

Flaget betyder jo kodet kanal, så du skal lige finde de versioner af de enkelte kanaler som ikke er kodet. Du skriver du har Fuldpakken , så de er der allesammen ukodet, dem du ikke kan se er dem der tilhører tilkøb til de mindre pakker.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Dagger_5 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2007
Sted: Denmark
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2011 kl. 22:09
Min søgning finder ca 226 kanaler.
Min pakke giver mig ret til at se 60.
Jeg kan se ca 10.

Der er 40 som jeg HAR kunne se for noget tid siden, som opfører sig som beskrevet.

Alt er som det skal være inde hos YouSee. Alt ser fint ud og jeg har den pakke som jeg altid har haft.
Håber det er signalet der er noget galt med så YouSee kan fikse det.

Sony RDR-HXD970
Sony KDL-40W4000
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 10:39

Har dine naboer så samme problem.? Hvis ikke, så er det sansynligt at problemet ligger hos dig. Bor du i lejlighed, så får naboerne fra samme fordeler, og er det i hus, så er det fra samme fordeler på vejen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Dagger_5 Dagger_5 skrev:

... Kanaler som TV3, SV1, SV2, Trailer kanalen, Kanal5 NDR og et par mere kan ses, men alle andre under Digital er sorte...

De nævnte kanaler ligger i Grundpakken.

Mangler du adgang til alle kanaler fra Mellempakken eller Fuldpakken? Så kunne problemet være at disse kanaler ved en fejl er kodet (krypteret) eller spærret på en eller anden vis.

Har du mulighed for i tv-guiden at vælge kun at få vist kategorien "Gratis kanaler"?

Redigeret af Vilhelm - 04-September-2011 kl. 13:00
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu