|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 04-September-2011 kl. 11:31 |
Hej
Nogle
der ved hvor man kan købe sådan noget udstyr?
Mvh
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ved en søgning, så ser det ud til, at det leveres og opsættes af udbyderen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
Jeg har
kigget lidt på følgerne
http://www.ebay.com/sch/Networking-Communications-/11176/i.html?_nkw=wimax+router&_catref=1&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m282
mvh
Redigeret af svsommer - 04-September-2011 kl. 12:31 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Kan du skrive med lidt større bogstaver? ;)
Tvivler på du udendørs kan sætte antennen ret meget bedre op end teknikerne fra skyline, har snakket en del med en af dem og set ham arbejde og de bruger blandt andet kikkert og kompas til at få pejlet sig ind på masten og til sidst kontrollerer de signalet med den bærbare computer. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej
Jeg prøver
lige at remse min erfaring op fra da montøren var og måle hos mig.
Han var
her med en antenne monteret på et kosteskaft og jeg stod med den bærbare og så
på en skala der viste 19db hvor han så siger at han ikke må montere noget
udstyr under 20db nå æv.
Jeg er
omgivet af 3 master han måler kun efter den ene.
Jeg siger
så jeg kan se den ene mast oppe fra min lade bygning han mener ikke det er godt
nok. Og han har ikke nogle stige kun en trappestige.
Jeg har
så kontaktet kundeservice hvor jeg siger jeg skal nok selv gå på taget hvis det
er det de ikke vil.
Jeg fik
så følgende svar
Hvis der har været en
montør ude ved dig for at måle om der var signal nok, og der ikke var det, så
kan vi desværre ikke sende en montør ud igen. Jeg mener at hvis man
måler fra 6-7meter højde i stede for max Kan da godt være det bare er mig jeg er ikke ekspert på det område. mvh |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
![]() ![]() Læs evt. min tråd Skyline.
carsten
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() |
Højden gør ingen forskel. Det gør "line of sight" derimod. Fra det sted han målte kan du da se en af masterne? Ring til dem og sig det som det er. Du vil gerne være kunde hos dem, du har et sted på din husstand, hvor du kan se sendemasten rent fysisk og du er villig til at stille en stige til rådighed, ensidige selv montere antennen. Vær rar og venlig i telefonen og forklar dem stille og roligt hvordan din første måling gik. Det plejer at hjælpe. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |