recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 10 + apple tv 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeovision 10 + apple tv 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision 10 + apple tv 2
    Sendt: 04-September-2011 kl. 13:51
Hej
Er der nogen der ved om man kan tilslutte sit apple tv 2 til sit beo 10 fjernsyn med hdmi? Eller skal jeg ha folk for B&O ud og installere en software så det virker eller er det ikke nødvendigt ?

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Point: 4704
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 10:15
Selvfølgelig kan du det. Du skal kun have B&O ud, hvis du også vil kunne styre de andre enheder vha. din Beo-fjernbetjening.
Til top
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2010
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Selvfølgelig kan du det. Du skal kun have B&O ud, hvis du også vil kunne styre de andre enheder vha. din Beo-fjernbetjening.

Mange tak rasmus. Så må jeg se om jeg kan få jail breaket det, det sku vist være lidt mere omstændigt end at sætte det i stik kontakten Wink

Men med xbmc har jeg osse hørt man ikke behøver jail breake sin ATV2. Hvis man installer xbmc på sin mac f.eks. og åbnede xbmc så kunne man spiller mange formater via den og ud i ATV2. Men jeg har bare læst om det - ikke prøvet det i praktis. Det jeg gerne vil bruge min APV2 er blot at streame film fra nettet i forskellige formater og så streame musik. Niche so weiter.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu