|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reiler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 10-September-2011 kl. 20:45 |
Hej
Jeg har 2 Anysee C30 tunere og Yousee kabel.
Desværre forsvandt rigtig mange af kanalerne i foråret, så når man scanner med sin Anysee tuner i MCE finder man kun 33 kanaler mod 250+ normalt.
Det er åbenbart et kendt problem, og det har som sagt eksisteret siden før sommeren.
Importøren er ikke til megen hjælp, jeg har skrevet til dem gentagne gange, og hver gang fået svaret at der er en løsning på vej snart, men der er intet sket :-(
Er der nogen herinde der har fundet en løsning, det er ret træls at man kun kan se 4 af de kanaler man gerne vil se?
Hvis jeg scanner med DVBLink (?)finder den alle kanaler, jeg har prøvet at bruge den til at sende kanalerne til MCE, men jeg synes ikke det er så stabilt.
Hjælp!
|
|
mvh
Michael |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal have/lave en frekvens/transpondertabel der passer til hvor kanalerne ligger på Yousee. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
reiler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Du skal have/lave en frekvens/transpondertabel der passer til hvor kanalerne ligger på Yousee. [/QUOTE] Det har jeg gjort med DVBLink, og jeg har tastet de rigtige frekvenser ind i CNO listen. Det er kun 3 frekvenser der bliver fundet kanaler på: 143000, 156000 og 378000, resten bliver der ikke fundet noget på.
Men jeg er faktisk gået igang med at kigge på at bruge DVBLink, som finder alle kanaler, og ser meget lovende ud. Har du nogen erfaringer mht. stabilitet (og hermed tilhørende WAF)?
|
|
mvh
Michael |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal have/lave en frekvens/transpondertabel der passer til hvor kanalerne ligger på Yousee. [/QUOTE] Det har jeg gjort med DVBLink, og jeg har tastet de rigtige frekvenser ind i CNO listen. Det er kun 3 frekvenser der bliver fundet kanaler på: 143000, 156000 og 378000, resten bliver der ikke fundet noget på.
Men jeg er faktisk gået igang med at kigge på at bruge DVBLink, som finder alle kanaler, og ser meget lovende ud. Har du nogen erfaringer mht. stabilitet (og hermed tilhørende WAF)?
Jeg synes WAF'en er høj med DVBlink ja. Husband Approvance er også høj, specielt når man har fire HTPC'ere og 8 tunere ![]() Jeg kan ikke mærke forskel på om tunerne kører direkte eller vha DVBlink, hverken på kvalitet eller i respons på kanalskift. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hurtigt svar, dejligt når man nu sidder og er ved at skulle tage de svære beslutninger :-)
Hvad ville du så råde mig til:
Jeg har lige købt en Shuttle XS35GT V2 som skal være mit hovedtv, tilsluttet min plasmaskærm, det er jo en smart lille støjsvag sag, men jo ikke verdens hurtigste.
Udover den vil det da være fedt at kunne se tv på sin Ipad (som jeg har forstået at man kan med Network pack), men derudover det har jeg ikke (umiddelbart) brug for at dele tv (men det kan jo komme
![]() Jeg har masser af hardware, så det vil ikke koste mig noget at lave en maskine mere hvor tunerne kunne sidde på, og så kun bruge Shuttle'n som en "netværksmodtager" (Det vil selvfølgelig koste noget i strøm, hvor meget kan jeg ikke lige overskue)
Ville du tro at det ville blive mere stabilt end en forholdsvis langsom computer med 2 tunere på?
Jeg ville vel også kunne tilslutte mine 2 gamle FireDTV tunere hvis jeg lavede en "tunerserver"?
|
|
mvh
Michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |