|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() Sendt: 13-September-2011 kl. 19:35 |
Hej
Jeg ordner tit familie og venners computere og nogle gange pc'er der har en del år på bagen. Hvis en re-installation så driller kan en formatering tit hjælpe og nogle gange er man nød til at tage harddisken ud. Derfor har jeg ledt efter en dock/kabel til USB der kan forbindes til både sata/ide/pata harddiske. Jeg har fundet dette på Amazon og er lige det jeg har ledt efter: Men så kommer der fragt, told ovenpå. Jeg har ledt i danske butikker men har ikke lige kunne finde noget magen til. Derfor håber jeg nogle herinde måske kender noget lignende der kan købes i DK butikker. Tak
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2125 |
![]() |
Hvis du holder dig under 80 kr kommer der ingen ekstra omkostninger på, over 80 kr kommer moms på hele beløbet og 160 kr til Post Danmark, hvis du bliver taget i tolden.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Der er lidt her...:
Ovenstående som du linker til har jeg engang købt i Thailand og den virker upåklageligt!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
Super :) Tak for det. Er Pata og IDE det samme ?
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Ja. |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Du kan også købe forskellige udgaver ved DealExtreme, som sender gratis. Hvis du (som nævnt) holder dig under bagatelgrænsen, skal du ikke tænke på told, moms og PostDK-gebyr. Du kan også overveje om du skal have en strømforsyning med - det kan være ganske praktisk at have dækket dén ind ved samme lejlighed.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |