|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 15-September-2011 kl. 17:28 |
Hej jeg har lige bestilt et Philips 55PFL7606T som har usb optagelse.
Men er lidt i tvivl hvilken harddisk jeg skal have til det når jeg vil optage. Og hvordan jeg gemmer den væk når tv´et skal op og hænge. Hvad har i andre gjort? |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() |
Jeg bruger en USB-harddisk fra Transcend til at teste Tv på FlatpanelsDK. Den har indtil nu fungeret sammen med alle producenternes USB-optagefunktioner.
Den er forholdsvis tynd, så den kan godt hænge bag Tv'et, selvom man vægmonterer det. Mon ikke velcro med tape på bagsiden kan løse opgaven fint? Det kan jo købes i de fleste byggemarkeder.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
får den strøm via usb eller ekstern strøm kilde? Har læst nogle steder at de anbefalder den skal have ekstern strøm, men det er måske bare skrøner?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |