recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR Nyheder via SONOS - ER LØST
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDR Nyheder via SONOS - ER LØST

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Emne: DR Nyheder via SONOS - ER LØST
    Sendt: 15-September-2011 kl. 17:57
Hej.

Overvejer at skifte køkken-DAB'en ud med en Sonos S3 - men synes ikke jeg kan finde "DR nyheder" på mit nuværende SONOS (Altså den DAB-kanal, der bare gentager seneste radioavis uafbrudt, indtil der kommer en ny). Det er en kanal jeg nødig vil undvære, da det er ret fantastisk lige at kunne høre seneste radioavis mens man tømmer opvasker eller hvad det nu måtte være....

Er det muligt at finde den via SONOS, og hvordan?

/Martin

Redigeret af pianomartin - 15-September-2011 kl. 18:07
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:03

Det bliver en kort fornøjelse, som oplyst andet sted, så lukkes der for den og andre inden længe.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:09
Har selv fundet ud af det. Så tak til alle dem der evt. ville have hjulpet :-)

Radiomand -> det var da ualmindelig trist at høre, det er en grumme god/anvendelig kanal, og den kan næppe koste mange øre at holde i luften, eftersom den jo bare gentager de radioaviser, der alligevel sendes på P4.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:12

Tja, sådan er det, der er lukket for en del af de gamle kanaler, og nu er turen kommet til de sidste, så der kan komme nye til. Nogle jeg nok næppe vil bruge meget tid på, så nu er der et par DAB tunere til salg.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu