recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - opdateringshjælp til philips BDP-3100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketopdateringshjælp til philips BDP-3100

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1588
Direkte link til dette indlæg Emne: opdateringshjælp til philips BDP-3100
    Sendt: 15-September-2011 kl. 22:14

Jeg har en philips BDP-3100 som jeg vil have opdateret til nyeste software, men i menuen med diverse indstillingsmuligheder springer den tit en af punkterne over og i Avanc.opsæt som den meget meget ofte springer over kan jeg kun justere det øverst punkt med til eller fra og det er som om den aut kun kan være fra, sådan noget som at søge efter opdateringer via nettet kan jeg ikke ej heller se hvilken version min software er.

Har købt den i 2010 og i følge philips er der kommet mange opdateringer siden jeg købte min, som gør at den b.la afspiller dvd og bd bedre, så jeg vil gerne have den opdateret, men kan ikke

Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 03:01
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Jeg har en philips BDP-3100 som jeg vil have opdateret til nyeste software, men i menuen med diverse indstillingsmuligheder springer den tit en af punkterne over og i Avanc.opsæt som den meget meget ofte springer over kan jeg kun justere det øverst punkt med til eller fra og det er som om den aut kun kan være fra, sådan noget som at søge efter opdateringer via nettet kan jeg ikke ej heller se hvilken version min software er.

Har købt den i 2010 og i følge philips er der kommet mange opdateringer siden jeg købte min, som gør at den b.la afspiller dvd og bd bedre, så jeg vil gerne have den opdateret, men kan ikke

Kan du ikke opdatere firmware via USB , det kan man på min 2850,,,
Læg den udpakkede firmware ned på en usb stik og sæt den i , tænd for dvd så skulle den opdatere af sig selv....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 08:35
Virker ovenstående indlæg ikke, så prøv at sende en PM til kskruger, han ved et og andet om Philips BD-afspillereSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 09:13
nej det virker ikke (selv det at jeg kan vælge filen på usb stikken gir ikke nogen reaktion)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu