|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sketzh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2011 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 15-September-2011 kl. 21:43 |
Hej
Jeg har fået tilbudt denne projektor brugt ( http://www.dell.com/us/en/enterprise/peripherals/projector-dell-4220/pd.aspx?refid=projector-dell-4220&cs=555&s=biz ) Det virker dog som om den har en fejl på linsen den kan godt stille skarpt på en afstand af ( 0.5 Meter men ikke når afstanden kommer op i 3.0 Meter ) Har ikke så meget erfaring med projektorer så ville lige høre jer om man skulle holde fingrene væk eller give projektoren en chance På forhånd tak for hjælpen Mange hilsner Martin
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Hvad skal du give for sådan en?
Hvor gammel er den?
Hvad skal du bruge den til?
P.S. Velkommen til ;-)
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() |
Hvis du skal bruge den til film og lign. så hold dig væk.
Ud fra specifikationerne ligner det mest en data projektor, og den er nok fin til brug ved præsentationer i lyse rum, men egner sig ikke til film brug.
|
|
![]() |
|
sketzh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2011 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
![]() |
skal bruge den til en blanding af både film og billed fremvisning og lidt spil på en ps3
Skal slippe 4500 kr for den så tænkte det var et meget godt tilbud Og tak for velkomst hilsenerne
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Hold dig langt væk, brug hellere 1500kr mere og køb en fra ny af.
Fx den her: http://www.pricerunner.dk/pl/98-1251194/Projektor/Samsung-SP-A600B-Sammenlign-Priser |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Den ville jeg ikke røre ved, og slet ikke til den pris. Hvis den ikke kan stille skarpt over 3m er den defekt. Hvis du kigger efter brugt projektor så vær opmærksom på at lampen ikke holder evigt og en ny er DYR, så pas på med hvad du køber og hvem du køber det af. 4500,- plus en ny lampe, så kan du for samme pris købe en helt ny Hjemmebio egnet full HD projektor.
De fleste, hvis ikke alle, projektorer at en timetæller til lampen. Du kan ikke regne med hvad den viser, da den kan nulstilles.
MVH
|
|
![]() |
|
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
![]() |
Den Jordan linker til er klart pengene værd! Smid de sidste 1500 kr. oven i og få dig en ordentlig projektor :)
Redigeret af s0ad - 15-September-2011 kl. 23:16 |
|
![]() |
|
![]() |
har undersøgt det MHT pæren en ny koster 1400 kr men tror også jeg hælder til at jeg ikke vil røre den
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
Glem alt om den ,,,,
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Jeg er enig i at du skal holde dig væk, men derudover er jeg ret nysgerrig efter hvad det er ved sådan en projektor der gør dig interesseret nok til overhovedet at _overveje_ at købe en endda måske defekt projektor med de specs - lysstyrken? Den er decideret uegnet til video, så hvis det er dét, så vil jeg sige at du har en del research du skal have gjort omkring hvad der gør en projektor god, før du køber NOGET som helst (hvis altså ikke det er en data-projektor du har brug for).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |