|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 17-September-2011 kl. 11:15 |
Hej
Jeg har købt HFX Vista GP Remote Control til mit mediecenter, som kører Windows7 med XBMC.. http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=51064&menu=pc Men flere af knapperne virker ikke, da de ikke er "kodet" ind.. Nogen som ved om jeg kan finde konfigurationsfilen til denne fjernbetjening? Eller nogen som bruger samme fjernbetjening til XBMC og vil dele deres konfigurationsfil? Mvh Dami Redigeret af Dami4200 - 17-September-2011 kl. 11:16 |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
Har du hentet det plugin der er til mce remotes i xbmc? Der er en reg fil man skal tilføje genstarte også virker næsten alle knapper. Så kan man bruge showkey til at konfigurere de sidste. Har selv en remote magen til din og de virker fint.
|
|
![]() |
|
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Jeg har hentet plugin som du omtaler.. Men hvad er det for en reg fil der skal tilføjes ?
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
Jeg har hentet det herinde http://xbmcmce.sourceforge.net/, men ved ikke om det bliver opdateret mere. Ellers skriv til jhsrennie inde på xbmc's forum, det er ham der har udviklet det.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har prøvet at lege med det plugin og showkey, som du linker til, men jeg kan stadig ikke få det til at virke.. Er det muligt at du kan uploade den reg fil?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |