Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
sirvival3
Bruger
Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 168
|
Emne: TV-guide og DVBViewer Sendt: 13-September-2011 kl. 17:53 |
Findes der en TV-guide inde i selve DVBViewer programmet ligesom den der er i WMC? Det eneste jeg har kunnet finde er den der kører under recording service, som kører via webinterface, men den kan umiddelbart ikke styres via fjernbetjening. Jeg overvejer kraftigt et skift fra WMC-løsningen til en XBMC+DVBViewer løsning, men især manglen på programguiden gør at det ikke bliver konevenligt.
|
 |
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 812
|
Sendt: 13-September-2011 kl. 18:09 |
Ja, der er TVGuide i DVBviewer og fungerer fint.
|
Den Ben
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 13-September-2011 kl. 23:40 |
Benu skrev:
Ja, der er TVGuide i DVBviewer og fungerer fint. |
Fint og fint!!
Pt. er det noget lort med TV2. De er åbenbart så fikseret på at tjene penge at de, udover at genudsende deres egenproducerede programmer igen og igen, har valgt at spare på EPG. Dvs. at der stort set intet EPG er på DVB-T. På DVB-S er der lidt mere, men intet i forhold til de andre kanaler
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
sirvival3
Bruger
Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
|
Sendt: 14-September-2011 kl. 06:50 |
Hvordan finder man TV-guiden i DVBViewer?
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 14-September-2011 kl. 11:05 |
sirvival3 skrev:
Hvordan finder man TV-guiden i DVBViewer? |
Kommer an på hvor du er henne 1. OSD er det enten Kanaler eller Whats Now 2. I standard Windows interface er det DVBViewer>EPGVindue 3. I Recording Service er det enten Timeline, TV Guide eller Programs Personligt foretrækker jeg 3, TVGuide
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
|
Sendt: 14-September-2011 kl. 11:13 |
Tryk ESC og vælg tidslinie - Du kan også lære DVBviewer tastetryk i indstillinger input - men det vil nok være en god idé at læse lidt i manualen ellers bliver denne tråd lidt lang.
|
Den Ben
|
 |
rasmuzzen
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 913
|
Sendt: 17-September-2011 kl. 21:25 |
Nu skriver du ikke hvad du fodrer med. Jeg har erfaret med CD pakken sattelit, at man skal stille sig på kanalen VHR1 classic så kommer epg data. Syntes det har drillet lidt de sidste par måneder her på matriklen.
MVH
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
 |