recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HFX Vista GP Remote og XBMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHFX Vista GP Remote og XBMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dami4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2011
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: HFX Vista GP Remote og XBMC
    Sendt: 17-September-2011 kl. 11:15
Hej

Jeg har købt HFX Vista GP Remote Control til mit mediecenter, som kører Windows7 med XBMC.. 
http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=51064&menu=pc

Men flere af knapperne virker ikke, da de ikke er "kodet" ind.. Nogen som ved om jeg kan finde konfigurationsfilen til denne fjernbetjening?
Eller nogen som bruger samme fjernbetjening til XBMC og vil dele deres konfigurationsfil?

Mvh
Dami

Redigeret af Dami4200 - 17-September-2011 kl. 11:16
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2011 kl. 17:16
Har du hentet det plugin der er til mce remotes i xbmc? Der er en reg fil man skal tilføje genstarte også virker næsten alle knapper. Så kan man bruge showkey til at konfigurere de sidste. Har selv en remote magen til din og de virker fint.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2011 kl. 18:40
Jeg har hentet plugin som du omtaler.. Men hvad er det for en reg fil der skal tilføjes ?
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2011 kl. 09:35
Jeg har hentet det herinde http://xbmcmce.sourceforge.net/, men ved ikke om det bliver opdateret mere. Ellers skriv til jhsrennie inde på xbmc's forum, det er ham der har udviklet det.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 18:55
Jeg har prøvet at lege med det plugin og showkey, som du linker til, men jeg kan stadig ikke få det til at virke.. Er det muligt at du kan uploade den reg fil?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu