|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DeeJay ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 22-September-2011 kl. 21:23 |
Hej
Jeg har set flere af jer bruger Logitech Harmony fjernbetjeninger til at styre jeres mediecenter med. Så vil gerne høre hvilken IR receiver i bruger til dette? Gerne et link til en dansk forhandler På forhånd tak |
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Jeg har købt denne http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=642781 som bruges sammen med en Harmony One, virker ganske udemærket :)
|
|
![]() |
|
DeeJay ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Tak for det.. Hvilken mediecenter software bruger du? |
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Jeg bruger Windows 7 Media Center
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de hurtige svar - Jeg vil bestille mig sådan en remote..
|
|
![]() |
|
vkristofferschiemann ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
ellers kan de købes på ebay til 100kr :P
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er også en mulighed men synes bare det er nemmere med en dansk forhandler. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |