Hejsa. Jeg har de sidste par timer kæmpet for at få samme billedkvalitet i DVBViewer, som den billedkvalitet der er når jeg bruger min indbyggede tuner på tv'et (LG PK950N). Billedet bliver aldrig ligeså flydende på computeren som på fjernsynet når jeg ser fodbold på 3+. Jeg har prøvet alle mulige decodere i stedet for ffdshow som er standard. Jeg har bl.a. prøvet PDVD11 og Lav Cuvid. Det hjalp betydeligt på hvor flydende billedet blev, men det er stadig hverken ligeså flydende eller med ligeså høj billedkvalitet som den indbyggede tuner.
Processoren i computeren er en Intel I3-370M, og grafikkortet et Nvidia GeForce 425M.
Hvordan får jeg billedet til at blive bedre? Jeg går ud fra, at en computer der har så meget mere power end et fjernsyn, skulle være i stand til at producere et flottere billede, men her tager jeg måske fejl??
Nogen forslag til, hvordan jeg får billedet i DVBViewer til at blive mindst ligeså flot som billedet på den indbyggede tuner i fjernsynet?
TV-Tuneren til min computer, er for resten en Terratec H6. Kunne denne være flaskehalsen?
Redigeret af Morten14 - 28-September-2011 kl. 23:17