|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klunken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 29-September-2011 kl. 20:40 |
Hej jeg er ny herinde så ved ikke om det er det rigtige sted jeg placere dette spørgsmål men jeg prøver.
![]() Jeg er for nylig flyttet og besluttede at sætte mit sorround sound op på en anden måde end før, og nu viste det sig at kablerne til højtalerne ikke var lange nok til denne opstilling, det er nogle standart højtalerkabler de tynde Ville høre om mine højtalere ville miste effekt af jeg for eksembel købte noget nyt ledning, og satte dem sammen med nogle muffer/kabelsko, eller ville det være bedre og starte helt forfra med nogle nye lange ledninger som kan nå? Eller har i en bedre løsning? ![]() Håber der nogle der kan hjælpe mig ![]() Hilsen Steffen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Køb en rulle 2,5 kvadrat, eller det du nu skal bruge, og træk det i sted for.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Er smut i Harald-Nyborg vil hjælpe dig rigtigt meget http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9545&n=10 Klaus |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
Vil bestemt ikke anbefale sådan en løsning, kan efter selv at have brugt samlemuffer på nogen "billige" kabler der kan købes hos den lokale radio/tv butik, valgt da jeg skulle lave om, at der skulle nye kabler til der kunne nå hele vejen, og det endte med 35m Supra 1.5 Classic, som jeg gav 610 kr for med fragt, klart det bedste kabel køb jeg har gjort pt! |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |