recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbmc og windows
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketxbmc og windows

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
langleif Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: xbmc og windows
    Sendt: 01-Oktober-2011 kl. 10:39
Hej

Et lidt frustrerende problem med Windows, der meget gerne vil  "indramme" xbmc, ligesom Windows gør med alle andre programmer og pop up vinduer. Jeg bruger SilentLaunch til Windows, men alligevel blander den sig med den der ramme uden om xbmc når den kommer frem på skærmen. Og minimeres så når jeg f.eks. vælger TV og det både i XP og Windows 7, så hvordan "dræber" jeg den ramme??Dead

Vh Leif

Redigeret af langleif - 01-Oktober-2011 kl. 10:39
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2011 kl. 10:47
Står XBMC til at køre i window eller fullscreen? Hvis du launcher det igennem et andet program skal du vist tilføje "-p fs" som parametre for at få det korrekt åbnet.
Til top
langleif Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2010
Sted: dk
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 20:28

Jamen tak for det. Det virker skam var det ikke fordi, at det irriterende DeadWindowsDead også finder på at minimere en synlig bjælke i nederste venstre hjørne hvor der står, ja, XBMC. Både når der ses tv og når der afspilles video og alt mulig andet. Hvordan slipper jeg så af med den bjælke??

Med tanke på at jeg virkelig godt kan lide XBMC, så er jeg ked af at skulle give slip på det fordi DeadWindowsDead laver de unoder. Kan I mon hjælpe her igen?
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 09:19
Jeg skifter mellem fullscreen og windowed mode med alt-enter, er det noget så simpelt der skal til?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu