|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 12:39 |
Efter skifttil android telefon er jeg kommet lidt i klemme og har brug for hjælp. Mit setup ser sådan her ud nu:
Apple tv 1. gen hvor alt musik stort set ligger, og spiller via forstærker/højtalere. Derudover har jeg også en NAS hvor jeg lejlighedsvis streamer fra. Jeg har udskiftet min Iphone med en android, og det betyder at jeg ikke længere kan afspille musik uden at tænde for enten pc eller tv, hvilket ikke er en god løsning. Efter lidt søgning på nettet ser jeg følgende løsninger: Købe en billig ipod og bruge den som remote. Udskifte til Squezzbox eller sonos Få jailbreaket mit apple tv( dog læser jeg der fortsat er brugere der har svært ved at bruge deres android som remote fordi boxen går i standby) Er der kommentarer eller andre gode løsninger? Jeg ser gerne at 2 androidmobiler kan bruges som remote og vil hvis det er muligt gerne undgå at streame da jeg oplever det hakker. |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Ingen med input?
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
Jeg aner ikke om det virker i dit setup, men måske kunne plugplayer være løsningen?
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |