recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aflang, rektangulær subwoofer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAflang, rektangulær subwoofer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dakota Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Aflang, rektangulær subwoofer?
    Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 22:50
Hej alle.

Jeg har måske dummet mig en lille smule og har bestilt en Montana-reol med plads til indbyggede højttalere (der er bare et mesh-gitter for eller hvad det nu hedder). I stedet for at bruge Montanas egne, der kostede en formue, tænkte jeg på at ville købe nogen i HifiKlubben f.eks. DALI IKON 1 MK2 - http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/dali_ikon-1-mk2_hojttaler_sort.htm der passer fint ind (målene i reolen må max. være 33cm i højden og 21.6cm i bredden). Problemet er at de, selv om de spiller utroligt rent, i dén grad savner bas hvilket gør jeg nu skal ud og lede efter en subwoofer. Da reolen skal hænge forholdsvis lavt på væggen, er der ikke plads til en stor subwoofer nedenunder (ej heller ved siden af, da reolen går næsten ud til hver ende af væggen). Jeg er derfor ude i et eller andet med evt. at finde en "aflang" subwoofer og montere den nedenunder reolen på en eller anden sindrig måde... men findes den slags overhovedet?

Håber I kan hjælpe - forslag modtages med kyshånd (også alternative forslag til højttalere der matcher ovenstående mål og har mere "bund" ville være velkomne). Budgetmæssigt ligger vi må max. 3.000 kr. for sub'en og ca. 2.500 per højttaler.

Mvh Lasse
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 23:01
Til top

Besvar Besvar