|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Copyright ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 08:59 |
Hej
Er der nogen, som kan anbefale en produkt, som kan klare trødlås streaming af blu ray i 1080P fra receiver til projektor trådløst??
Begge dele er i stuen med max 4 meters afstand og ingen forhindringer. Lyden klarer Onkyo receiver, så det er kun billedet, som skal overføres trådløst.
Der må gerne være ekstra HDMI udgang til tv, men ikke et must, da en HDMI splitter kan klare dette.
Det skal bare virke uden nogen form for synlig lagging/ude af sync.
Asus har en prisvenlig udgave: http://techinstyle.tv/products/home-entertainment/asus-wavi-review/
men virker den?
Ellers er pris underordnet, bare skidtet fungerer
![]() |
|
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() |
Den du linker til er til brug med en PC, det du efterspørger er en trådløs HDMI, en prisen er lidt pebret. http://www.av-connection.dk/?ML=1578
Så jeg ville nok foretrække et kabel.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10596 |
![]() |
Jeg mener Philips har et sæt til 4-5.000 kr.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Copyright ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jo, men den fra asus er testet med blu ray og andet med hdmi. Den kan også bruges til pc, fordi den sender usb signal samtidig. Man kunne nøjes med at bruge HDMI fra blu ray, men det kunne være rart, hvis nogle havde prøvet den eller anden i praksis.
|
|
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|
![]() |
|
minihede ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg har testet denne på mit arbejde. Blu-ray signal på 1080P fra stue etagen til første sal, den virker. Jeg har ikke nogen ide om hvad den koster.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |