|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 13:49 |
Hej med jer
Idet jeg har yousee bredbånd og dermed adgang til TDC Play kunne jeg godt tænkte mig at høre hvad mulighederne er for at streame til min A/V receiver(onkyo TX-SR606)? Jeg har en synology 210+ med squeezebox Duet og troede at plugin'et fandtes ligesom Wimp men nej. JEg har så installeret squeezebox server på min PC i håb om at jeg kunne på en eller anden måde angive TDC Play som musik kilde men det kan man heller ikke. Hvordan har i løst det? Redigeret af Dorf - 08-Oktober-2011 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
Kan være denne her var en mulighed http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=1907030280Kombatibel med tdc play, og findes i tdc butikkerne og fona (sikkert også andre steder)Theilo
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
Tak for forslaget havde dog håbet på en løsning uden at købe kasse mere??
Tænkte på om en airport express koblet til min onkyo kunne klare jobbet men hvordan fortæller man PC'en at lyden skal derigennem ?? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
![]() |
Et kabel mellem pc og anlæg..... Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
![]() |
Airfoil. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Tak! Det lader til at være en løsning da programmet kan streame til en airport express så det ser ud som om jeg bare skal anskaffe mig sådan en og selvfølgelig også airfoil programmet - fandt i øvrigt dette http://www.rogueamoeba.com/airfoil/windows/ Klaus har du selv sådan et lignende setup og virker det som det skal? Redigeret af Dorf - 09-Oktober-2011 kl. 10:34 |
|
![]() |
|
![]() |
Andre der har prøvet det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |