|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 11:41 |
Jeg kan ikke få min Mac Mini til arbejde sammen med min Harmony one i Windows 7. Kan jeg på en eller anden måde få den indbyggede IR modtager til at se min Harmony ? Eller skal jeg have en ekstern IR modtager ? og i så fald hvad skal jeg købe ?
Hvad har du gjort ?
Redigeret af cgmand - 07-Oktober-2011 kl. 11:42 |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
Slet ingen med en Mac Mini der kører Windows + Harmony ?
Redigeret af cgmand - 08-Oktober-2011 kl. 19:02 |
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
En Harmony er jo bare en universal remote. Den sender de koder du giver den besked på. IR-Modtageren på din MacMini, bliver den detected i Device Manager og i såfald som hvilket device? Regardless skal du have noget software til Windows der understøtter det device der findes i device manager og som så er i stand til at udføre kommandoer(som du angiver)når en given kode modtages. Eventghost eller Girder kan se stort set alle recievere og så må du tage den derfra. I udgangspunktet skal Harmony'en sættes op med en MaC mini som styrende fremviser i en aktivitet. Men du ved det er nok nemmere for dig at købe en MCE reciever på Ebay..... Derpå tilføje Microsoft Model 1039 som device i Harmony Softwaren. Bare ærgeligt at man så har købt den fine kasse ![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Patriark.
Jeg scannede nettet og kunne ikke finde en anden brugbar løsning end at købe en MCE remote og bruge den medfølgende IR modtager.. Og ja, den kan jo kun komme til at skæmme den fine kasse,:( Men den kan vel forhåbentlig gemmes lidt væk.. Legede forinden lidt med Eventghost, men opgav det næsten med det samme, da det var alt for rodet og ville tage alt for meget tid.. Typisk Windåse program :) Men min modtager + remote skulle gerne lande en gang i næste uge, så bliver det spændende hvor let det kommer til at gå :)
Redigeret af cgmand - 09-Oktober-2011 kl. 14:04 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |