|
Inkompatible enheder 24fps? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 15:10 |
Hvad er det, der gør, at to specifikke enheder ikke kan levere korrekt afspilning i 24fps sammen, når begge enheder understøtter funktionen?
Jeg har været ude for det flere gange: Afspilleren smider en frame her og der
En af mine tidligere projektorer og Oppo BDP-83 kunne bare ikke fungere sammen, men en anden projektor leverede perfekt 24fps med Oppo'en
Jeg har så købt en billig BD-afspiller (impuls
![]() Men den leverer ikke korrekt 24fps sammen med min JVC HD550
Mine primære BD-afspillere virker fint på det område
Men altså: Hvordan kan det være?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gæt: Kan det være noget med at filmen du afspiller ikke er optaget i 24 fps?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
Den samme film afspilles korrekt på en anden afspiller og samme projektor |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Genopliver denne tråd, er stadig
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Kan det være den gamle projektor og den billige BD afspiller der bare er for dårlige? Prøvede du en anden BD afspiller med projektoren og en anden skærm med den billige BD afspiller?
BS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |