|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 16:58 |
|
![]() ![]() Det er i EJBY imellem roskilde og holbæk. ![]() Kan vel give en 300 kroner for hjælpen, alt afhængig af hvor problematisk det er... på forhånd tak..
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() |
|
bump :-)
|
||
|
||
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() |
|
Prøv bare at start ud med at gøre forsøget! Det er slet ikke så svært.
1. Sæt disken/diskene i boksen 2. Installer det synology startsoftware der følger med, og kør installationen 3. Log in på din disk-station via browseren (bare skriv navnet på den i adresse feltet, eller http://ip-adressen) 4. Spørg igen når du kommer så langt. /ask |
||
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() |
|
Tilføjelse:
0: Hent dsm3.2 her:http://ukdl.synology.com/download/DiskStation/DSM3.2/1922/DSM_DS211j_1922.pat og brug den under installationen. /ask |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay, jeg må lige prøve når jeg en dag har en hel dag fri... :-)
hvis nogen bor i området, som har lyst til at hjælpe skriv gerne... men tak til jacob
|
||
|
||
![]() |
||
Joanne.Synology ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2011 Sted: England Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Hi, If you have any issues when setting up then please call our technical help line on +44 1908 587422.
Thanks Joanne
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay,
Tanks, |
||
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
En synology kræver ikke specielt indgående kendskab til NAS eller servere generelt. Men du vil i den grad hjælpe dig selv, hvis du kunne enten:
1. Leve med din viden er begrænset, og det i såfald må betyde en lidt længere indkøringsperiode og risiko for genstart (forfra evt. med tab af data osv).
Eller.
2. Prøve at læse lidt på, hvad det er nu er for en dims du har rodet dig ud i, (no offence).
Synology er efter min mening bedst egnet til nybegyndere, når man skal sætte dem op. Problemer kommer først senere, når man skal til at bruge den til noget. Er det blot en simple lagerings-enhed du havde tænkt dig, så er det uhyre simpelt. Men er det lidt mere avanceret brug, så er man pinedød nødt til at sætte sig lidt ind i det. Man behøver heller ikke bruge alt i en NAS som Synology.
Det første spørgsmål der melder sig, fra min side. Det er, hvad har du købt den for. Hvad var dine tanker med den?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tankerne er at børnene skal kunne streame film og musik, og det skal konen og MIG også. Og så se billeder på ipad, og bruge utorrent.
|
||
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Film SKAL ligge i en mappe på din NAS der hedder movie (vigtig at det er små bogstaver)
Billeder i en mappe der hedder photo Musik i en mappe der music Så skulle din streamer meget gerne helt automatisk finde dine film, billeder og musik. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
Her er alle Mapper-Under Mapper med stort og det giver ingen problemer overhovedet
![]() |
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Aner det ikke, men fik at vide da jeg købt min NAS at det skulle være med småt, har dog ikke prøvet med store bogstaver, dog SKAL de mapper hedde som overstående. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |