Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kris
Guld medlem
Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
|
Emne: Spotify er nu live i Danmark... Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 08:13 |
...har indtil nu kun fået det til at spille på min pc og iPhone (premium abonnement).
Nogen der har held til at få deres dansk registrerede Sonos-system til nu at 'se' Spotify? Hos mig dukker det ikke op som en musikservice-valgmulighed...
/kris
Redigeret af kris - 12-Oktober-2011 kl. 09:39
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
 |
nightbird
Bruger
Oprettet: 02-Maj-2006
Point: 115
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 09:56 |
Andre der har problemer med registrering? Der sker ingenting når jeg trykker "Register".
|
/Ole
|
 |
dalhoj
Bruger
Oprettet: 09-Juli-2008
Point: 58
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 09:59 |
Nope, jeg var logget ind på Facebook inden jeg gik ind på siden. og så skulle jeg bare trykke Register.
Virkede uden problemer.
|
 |
kris
Guld medlem
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:00 |
nightbird skrev:
Andre der har problemer med registrering? Der sker ingenting når jeg trykker "Register". |
Mit premium abonnement virker som sagt fint på min pc og iphone (imponerende app i øvrigt - lynhurtig) - det er kun mit sonos, der er blind for spotify... ole - er det selve spotify-registreringen, du ikke har held til?
Redigeret af kris - 12-Oktober-2011 kl. 10:01
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
 |
kfkv
Bruger
Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Point: 191
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:12 |
Virker perfekt på Sonos - sikken en fornøjelse:-)
|
------
Mvh Kasper
|
 |
kfkv
Bruger
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:14 |
kris skrev:
nightbird skrev:
Andre der har problemer med registrering? Der sker ingenting når jeg trykker "Register". |
Mit premium abonnement virker som sagt fint på min pc og iphone (imponerende app i øvrigt - lynhurtig) - det er kun mit sonos, der er blind for spotify... ole - er det selve spotify-registreringen, du ikke har held til? |
Du skal ind og "Set a password for your devices" i din Spotifykonto, Sonos kan ikke bruge Facebookkoden.
|
------
Mvh Kasper
|
 |
kris
Guld medlem
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:16 |
kfkv skrev:
Virker perfekt på Sonos - sikken en fornøjelse:-) |
Tillykke! Ved ikke hvad der kan være galt her... jeg har premium, mit Sonos er dansk registreret - men Spotify dukker ikke op i listen over services at vælge blandt i Sonos-menuen...? Noget bud?
/kris
|
|
 |
kris
Guld medlem
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:18 |
kfkv skrev:
kris skrev:
nightbird skrev:
Mit premium abonnement virker som sagt fint på min pc og iphone (imponerende app i øvrigt - lynhurtig) - det er kun mit sonos, der er blind for spotify... ole - er det selve spotify-registreringen, du ikke har held til? |
Du skal ind og "Set a password for your devices" i din Spotifykonto, Sonos kan ikke bruge Facebookkoden. |
Jeg har også forlængst gjort dette - men mit Sonos ser slet ikke Spotify - så jeg kommer ikke frem til at skulle indtaste brugerid og password...
/kris
|
|
 |
kfkv
Bruger
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:42 |
Viser den heller ingen af de andre under "available services"? Jeg har en lang liste med Last.fm, Napster, Rhapsody mv. - og Spotify
|
------
Mvh Kasper
|
 |
kris
Guld medlem
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:54 |
Nu virker det! Jeg ringede til Sonos' hotline (som altid hamrende god service), og manden kunne på distancen 'omregistrere' mit land væk fra Danmark og så tilbage til Danmark - og så kom Spotify endelig frem i listen. Nu spiller det max. Så fejlen var Sonos', og de undersøger nu, hvordan de sikrer, at andre ikke generes af det.
/kris
|
|
 |
kfkv
Bruger
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 11:27 |
Super:-) Det fuldender virkelig Sonos, det er svært at få hænderne ned. En stor dag for alle Sonosejere og musikelskere. ... og så kan vi jo bare vente på iOS5 som dessert senere idag:-)
|
------
Mvh Kasper
|
 |
kris
Guld medlem
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 11:33 |
Rhapsody har ud over de mange millioner numre også en lange interessante playlister/temaer, man kan vælge ud fra - 'hits fra 80'erne', 'hard rock', 'top 10 lige nu' osv.osv. - kan Spotify også den slags, eller er det udelukkende afspilning af valgte sange/artister/albums?
|
|
 |