recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology 411j - streamingproblemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology 411j - streamingproblemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eclair Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Synology 411j - streamingproblemer
    Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 12:35
Hej til alle i Forum.
Jeg har tidligere fået hjælp til opsætning af min QNAP NAS; nu gælder det en lige indkøbt Synology 411j, som jeg ikke kan få til streame som jeg ønsker: Jeg har oprettet RAID 5 Diskstation med 4 Samsung 2TB HDD. Diskstationen kan uden problemer tilgås via Stifinder og der jeg kan lægges filer i mapperne. Enheden skal bruges til at streame Videofilm i forskellige formater via en Western Digital Live HD Medieserver, som pt. arbejder fint med min QNAP NAS. Når jeg på WD Medieserver vælger funktionen Network Shares kan jeg se Diskstationen, men jeg får beskeden: "Network Shares can not be accessed", når jeg trykker ENTER. Det er ikke lykkedes at finde ud af hvilken funktion jeg mangler at aktivere for at bruge Network Shares på 411-eren. Vælger jeg at streame fra 411'eren som Medieserver kan jeg starte filmen, men den afspilles i små segmenter svarende til hver enkelt .vob - og det er der ikke meget sjov ved! Håber at der lige som forrige gang er hjælp at hente.
Hilsen Stig

Til top
Joanne.Synology Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Oktober-2011
Sted: England
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 10:26
Hi Eclair,  

You can call the Synology Technical Support line on +441908 968587.  They will be able to help you with any questions you have.

Kind regards

Joanne

Redigeret af Joanne.Synology - 06-Oktober-2011 kl. 10:27
Til top
Eclair Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2007
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 11:31
Hi Joanna.

Thanks a lot. The problem was fixed in a split second - I just needed to put a notch for allowing guestsSmile

Kind regards

Eclair/Stig
Til top
Batmule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2010
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 00:40
Hi Joanna.

Thanks a lot. The problem was fixed in a split second - I just needed to put a notch for allowing guestsSmile

Kind regards

Eclair/Stig

Hejsa.

Jeg har lidt samme problem med at få min Popcorn C-200 til at finde filerne på min Synology DS-110. Den kan godt finde serveren på dens IP, men når jeg går et skridt videre, "påstår" den at der ikke er filer på serveren. Både NAS'en og Popcorn er sat til at køre med NFS.

Hvad var det for et flueben og hvilke "gæster" skulle du tillade adgang?

Pft.

/M
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 18:10
Hello,

Please call the Synology Technical Support Line - Our new telephone number is +44 1908 587422

Thanks

Joanne
Til top
Jakobfc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2004
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 18:20
Nu siger jeg ikke at Tlf fra Joanne er forkert men dette er taget fra synology.com

• +1 425 296 3177
    (Amerika. Åbningstider: 9 - 17, M-F, GMT-8)
  • +44 1908 673 709
    (Storbritannien)
  • +886 2 2552 1814
    (Asien og Europa).
  • så jeg ville personligt ikke ringe (kan være i bliver trukket x antal kroner på tlf regningen, ikke for at male fanden på væggen:-))

Til top
    Ny bruger
    Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 10:51
    Hi,  The website does need updating.  We moved offices on Monday this week so we do have a new telephone number which is +44 1908 587422.  

I have asked our website team to update the website asap.  

Kind regards

Joanne
    Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu