|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wozzie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2011 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 07:15 |
Hej Alle!
Jeg har 2 sæt SB Duet som umiddelbart kører fint med musik fra en af mine pc'er.
Jeg har så erhvervet mig en Readynas Duo, så jeg slipper for at have pc tændt.
Jeg har prøvet at følge hvad der står her: http://wiki.slimdevices.com/index.php/SqueezeCenter_on_ReadyNAS
Desværre er det ikke lykkedes mig at få det til at køre??
Jeg har brug for hjælp/hints..
Det kan være helt simple ting, da jeg ikke er ret godt inde i netværk/Nas.
Er der iøvrigt noget jeg skal gøre i den forbindelse inde i routerens opsætning??
Min router er en Netgear wnr2000.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tillægsspørgsmål:
Jeg skal som regel slukke og tænde min router før SB Duet virker.
Er der nogle der ved hvad man kan gøre ved det??
![]() |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
En mulig løsning kunne være at tildele faste IP addresser til alt dit udstyr. Hvis du åbner web interfacet til din router bør du et eller andet sted kunne lave en tabel hvor du siger at udstyret med en specifik MAC addresse skal have en specifik IP addresse. Du kan finde dine MAC addresser: - Receiver, label under bunden - Controller, label under batteriet - NAS, formoder at der er en label på bagsiden Du bør selvfølgelig også gøre det for din PC osv
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
![]() |
Og hvordan gør jeg lige nøjagtigt det??
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen bud på hvordan jeg får Nas'en op at køre???
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
Jeg har ikke SB duet, kun en enkelt SB Radio, men den kører fint på en Duo. Kan du skifte til SB server på NAS'en fra SB duetterne, men musikken bare ikke spiller ? Har du været inde i indstillinger på NAS SBserveren ? Har du aktiveret SBserver i Radiator ? Er det den seneste version af SBserver ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |