recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm med 2 DVB-C tunere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFladskærm med 2 DVB-C tunere?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Buggy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm med 2 DVB-C tunere?
    Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 14:43
Hejsa allesammen

Mine forældre står overfor at skal have et nyt 32" fladskærms-tv og jeg har fået til opgave at finde ét til dem. Jeg ved dog ikke rigtig hvor jeg skal begynde og jeg kunne virkelig godt bruge lidt input fra jer. 

Mine forældre er ikke særlig teknisk-minded og kodeordet er derfor "keep it simple!". De har kabel-tv fra YouSee og min plan var at købe et TV med mulighed for at optage på en ekstern usb-harddisk, så de kan undgå at skulle have en harddiskoptager. Det betyder dog at der gerne skal være 2 DVB-C tunere i TV'et, så de kan se en anden kanal end den de optager.

Der er ellers ikke nogen krav til TV'et!

Er der nogen som kender nogle TV med 2 DVB-C tunere og USB-tilslutning?

På forhånd tak
Buggy
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 14:52

Det skulle være mulig med NAD og Loewe modeller.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Buggy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 22:06
Tak for dit indlæg.

Loewe tror jeg er lidt for pricy og derudover har jeg ikke selv alt for gode erfaringer med det mærke (mit gamle Loewe fjernsyn har været til reparation hele 3 gange!).

Hvem sælger NAD? - jeg troede egentlig at det var hifi-klubbens mærke, men jeg kan ikke finde NAD TV i deres sortiment.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 22:33

Ja det ser ikke ud til, at HFK har dem længere. Hvem der så lige sælger dem kan jeg ikke sige.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ja det ser ikke ud til, at HFK har dem længere. Hvem der så lige sælger dem kan jeg ikke sige.

Det var HFK der var drivkraften bag de (hovedsageligt) Technisat tv, der blev modificeret til det skandinaviske marked og sat NAD navnet på, er der nok ikke andre der sælger dem........

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu