|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2011 Sted: Dänemark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 00:22 |
Jeg er efterhånden blevet enige med mig selv om at det er på tide med et nyt tv til stuen.
Jeg har følgende krav til tvet: -Det skal være min. være 50" -Det skal have DVB-T2 (bruger boxer) -Skal kunne optage - gerne på USB stik -Det skal kunne afspille et hav af filmformater. MKV med kunne finde ud af at smide undertekster på filmen fra en SRT fil. Jeg har kik på en Samsung: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/PS51D6905XXE/samsung-51-3d-plasma-tv-ps51d6905xxe?scid=9084 Men er meget åben over andre gode bud :) Budget ca. 10.000,-
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Hvorfor vælge en dårligere model, når du kan få en bedre til en lavere pris.
http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Samsung-51-Plasma-TV-PS51D7005-2253787.html&utm_source=pricerunnerdk |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Er der egenligt noget forskel i hvad der følger med 8005 vs 7005?
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Elper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2011 Sted: Dänemark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Jeg havde ikk lige set at Proshop var så skarpe med deres priser :)
Det kunne være et godt valg det der. Jeg er meget interesseret i at vide om de SMART TV fra Samsung alle sammen kan afspille MKV filer med undertekster fra en SRT fil. Nogen som kan bekræfte?
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() |
Sagtens. Men ikke hvis underteksten ligger i mkv containeren.
|
|
![]() |
|
![]() |
Vil det sige at det virker hvis underteksteren ligger i en fil for sig selv ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Så faldt valget på et Samsung 59" Plasma PS59D7005 ser meget frem til at få det imorgen :)
Nogen gode forslag til vægbeslag?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |