|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 11:01 |
Ja nu kommer der nok et dumt spørgsmål,men jeg ved ikke om ´man kan købe et stykke hardware der sættes til receiveren, således at jeg kan streame lyd fra min iPhone til anlæget?
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
mikl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Det kan du gøre både med en Airport Express eller en Apple TV.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Ok Tak . Hvad er smartest når man har YouSee boksen, og gerne vil streame lyd, billeder og evt. video til hhv. anlæg og tv/projektor?
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Det kan du sagtens... Du kan købe en af disse tre;
Eller købet et Apple TV Alle tre kan streame musik fra din iPhone og Apple TV kan også streame billeder og video op på dit TV...
|
|
|
|
![]() |
|
mikl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Aiport Extreme understøtter ikke AirPlay.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det må være Apple TV. Den er den eneste der kan streame billeder og video.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Hvis Extreme ikke understøtter AirPlay, så er det lidt underligt jeg streamer musik over den pt. :D
|
|
|
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
![]() |
Hvilken udgang benytter nu? Kan ikke se nogen lydudgang... |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, lidt underligt taget i betragtning at der ikke er lydudgang på: http://www.apple.com/dk/airportextreme/specs.html
![]() |
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Det hører jeg også meget gerne nærmere om ![]() //Allan |
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
|
![]() |
OK. Nu er jeg så ikke blevet meget klogere.
Jeg specificerer:
Jeg drømmer om at kunne streame musik fra min iPhone til mit anlæg, måske endda lidt video i ny og næ,men jeg ville også gerne have et sted hvor min musik lå(evt. min bærbare), hvorfra jeg så også kan streame.
Alt den fede lyd skulle så gerne via min Pioneer SC-LX83 ud i højttalerne.
Hvad skal jeg så købe?
|
|
|
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Apple TV (2)... Det eneste der opfylder alle dine krav.. //Allan |
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |