|
Czuba's Setup |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Czuba
Bruger Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 21:18 |
Hej Allesammen...
Så er det vidst på tide at vise mit lille setup. Udstyret består af følgende Philips 42pfl5405h Marantz SR6006 System Audio Saxo 30 System Audio Saxo 10 Scandyna Micropod SE System Audio Sub 8 Ps3 Slim 320gb Samsung BD-D6900 Lidt billeder.... Overblik over stuen. Gardinerne er med mørklægning, så der kan ses film i dagslys. Setup. Bag sub'en står en ps3 og en 2tb hdd. Pioneer vsx-921 Lidt blu-ray film Sweetspot Skal lige have smidt en kabelbakke op ved tv'et, så kablerne bliver gemt væk. Næste opgradering bliver et større tv. Vil gerne op i 55". Det var det for denne gang, kom gerne med spørgsmål og kommentar.... Redigeret af Czuba - 17-Juli-2012 kl. 21:55 |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser rigtigt fedt ud med den hvide linie. Gives SA HT ikke med hvidt frontstof? Et lille forslag kunne være en lille kabelbakke Under TV'et for at skjule kablerne.
Hvad har du under centeren?
BS |
|
Czuba
Funktioner
Tak(0)
|
Skal også have smidt en kabelbakke under tv'et, det ville helt sikkert pynte...
Det er min BD jeg har under centeren, men den kommer nok ned og stå ovenpå receiveren, når der bliver købt et større tv....
|
|
KristianAh
Ny bruger Oprettet: 12-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser godt ud
Har selv en VSX-921 akommpagneret med et par Aura30 Mangler bar sub'en.... men satser på at Ole fra SA snart har en demo på en SubEletro 200
|
|
Czuba
Funktioner
Tak(0)
|
Hej...
Tak tak, er også godt tilfreds med resultatet...
Min sub er den seneste tilføjelse og det fortryder jeg i hvert fald ikke! Den har bare givet meget mere dynamik til film Så den nyeste Pirates igår og det lyd sku rimelig godt...
|
|
Czuba
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der kan svare mig på, om jeg kan bruge denne USB dongle til at få min receiver på nettet trådløst? |
|
Czuba
Funktioner
Tak(0)
|
Fik set 'Thor' på BD forleden dag, fed film, men synes at der var en del baggrundsstøj. Havde volumen på -15 og jo højere lydstyrke, jo mere baggrundsstøj. Andre der oplever det samme? |
|
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal de fronter ikke bare en smule længere ud fra væggen?
|
|
Czuba
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan oplevede du opgraderingen til Marantz 6006?
|
|
Czuba
Funktioner
Tak(0)
|
Har ingen oplevelser haft. Mit tv kan/vil ikke vise hdmi signalet fra receiveren, så har ikke haft mulighed for at teste på nogen måde desværre. |
|
DonBirger
Guld medlem Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad syntes du om pioneer og system audio kombinationen? Leder nemlig efter nogle relativ smalle højtalere,har du hørt dem imod andre mærker før du købte dem.?
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |