|
Terratec H7 og Boxer TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Soulman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 11:21 |
Hi There
Er der nogen som har erfaringer med dette set-up og boxer-kodet kanaler ?
På forhånd Tak
|
|
![]() |
|
RMortensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2009 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja. Virker uden brug af TVSource - altså direkte i WMC7. Men jeg har dog haft stabilitets problemer med H7 og boxer kanaler, også med TVSource. Nogen gang fik jeg "ikke noget signal" andre gange "denne kanal er kodet" eller noget i den retning. Så jeg bruger ikke længere H7 til boxer.
Kan blot være mit setup ... |
|
Still learning ...
|
|
![]() |
|
gut guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Farsø Status: Offline Point: 83 |
ja det er meget ustabilt
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Har også oplevet en del problemer med det - bl.a. på lige fod med RMortensen, fik jeg ofte en 'ikke noget signal' eller 'Denne kanal er kodet' meddelelse. Det virker mest af alt som om H7 har problemer ift. brug af CAM. Det er ikke noget problem hvis man ser FTA kanalerne.
Jeg benytter EyeTV på Mac, hvor jeg dog også har oplevet at den kommer med en 'initialiseringsfejl' hvor man er nødt til at genstarte softwaren - lidt problematisk hvis man har sat den til at optage og ikke er hjemme. Det må bero på en hardwarefejl, da Elgato's egne EyeTV hardware fungerer upåklageligt. |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
RMortensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2009 Status: Offline Point: 132 |
Er der egentlig nogen der har brugt den med Yousee? Er det stabilt der? (overvejer og skifte...)
|
|
Still learning ...
|
|
![]() |
|
jensost ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Du skriver, at du ikke længere bruger H7 til Boxer. Betyder det, at du så bruger noget andet til Boxer? Jeg ønsker at finde en løsning som kan håndtere Boxers CA modul til Mac.
|
|
![]() |
|
Har haft brugt en hel del forskellige tunere til Boxer. Har aldrig fundet nogen løsning som er 110% stabil.
I dag bruger jeg TVSource fra dvblogic, så kan stort set alle DVB-T tunere med CAM benyttes rimeligt stabilt, også H7. |
|
Still learning ...
|
|
![]() |
|
Stub ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Jeg kender ikke TVSource fra dvblogic - er det noget software som løser problemet?
Hvis det er tilfældet, så er det jo ikke et hardware problem og bør kunne løses ved en driver eller lign.?
|
|
![]() |
|
Se http://www.dvblogic.com/
kun til PC! |
|
Still learning ...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |