|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 18:38 |
Hello...
Jeg har lige købt en DENVER DMB-113CI hos Harald Nyborg. Og ind til videre er den faktisk pengene værd. På nær én ting: Jeg har et Sony Bravia TV - og når jeg bruger HDMI kabel - får det boksen til at fryse når jeg tænder og slukker mit TV. Så har jeg prøvet med et gammelt Scart kabel - og så oplever jeg ikke problemet. Er der nogen der kan hjælpe? Er det noget med "HDMI control"? Er der mon en opsætning på TV'et der skal ændres? Er der én der kan hjælpe? //mortenf |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Lyder som handshake problem
|
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Tak for dit svar Kampus. Men jeg tror ikke at det er det problem jeg oplever. Boksen kan slet ikke tænde. Fx on/off lysdioden forbliver rød - og bliver ikke grøn. Hvordan kan et HDMI kabel gøre sådan at boksen ikke kan tænde, efter at jeg har slukket og tændt mit TV? Strange...
|
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Har også nævnte boks og den er i øjeblikket tilsluttet en "gammel" Acer pc skærm via hdmi. På skærm siden er der en hdmi>dvi adapter. Det fungerer uden problemer så måske din hdmi udgang er defekt. Kan du ikke prøve dig frem med en anden skærm(e)?
|
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |