|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 25-Oktober-2011 kl. 15:00 |
på www.chinavasion.com
har en masse spændende varer bla android telefoner og tablets og en masse andet guf der ikke ka nskaffes i dk men hvad er kvaliteten på disse varer (tablets+android telefoner typisk)
jeg kan se de har en model som ligner lidt for meget en htc er det kopi varer eller er det oem varer
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
100% kopi varer. du skal nok regne med billige efterligninger på det meste..
har selv prøvet nogle af disse for nogle år tilbage, dog hos dealextreme.com
|
|
![]() |
|
![]() |
ok
nu vi er ved emnet kopi varer ,det er vel lovligt og købe til eget privat brug .
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Hvis man handler gadgets i Kina er det ren lotto; du kan være heldig og det er ok kvalitet.
Men du kan også købe noget som ligner en iPad, men når du får den tændt så kører den Android 1.6 på en 500 MHz CPU
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Gamma ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2011 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Jeg er en af dem der har købt sådanne ting (en tablet) og jeg havde den i 14 dage så solgte jeg den videre. Man skulle trykke HÅRDT på den, eller nærmest slå let før den reagerede og har hørt andre have præcis samme problemer. Om det er sådan med de andre ting på siden tør jeg ikke spå om, men mht tablest vil jeg fraråde dig at bruge penge på dem
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Er meget forskelligt. Man kan dog få nogle fornuftige Android tablets til en 700-800RMB. Batteriet kan man være uheldig med (er dog ret nemt at forhandle et ekstra med) og så rækker den ikke så langt på trådløs (af samme grund har de smit ethernet stik i - virkelig mobilt...), men ellers virker de fornuftigt..
Har ikke set nogle kopier der direkte forsøger at ligne iPads, HTC eller Samsung tablets. Er primært bare billige tablets.. iPhones kan derimod fås som kopier, men det er nu begrænset hvor meget de ligner (4 er noget tykkere og i ren plastik).. |
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Forventer du en iPad eller Galaxy tab kan du dog lige så godt køb en af disse, for de billige tablets er på ingen måde det samme, men til 1/5 af prisen er der naturligvis også forskel..
|
|
![]() |
|
![]() |
denne så ellers interesant ud også i data
men 137€ + lev er jo også en pris hvis det viser sig og være noget skidt
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
du bør nok vælge at købe de billige i Tyskland, der findes en masse af de "alternative" modeller, som folk stadig køber.. prøv idealo.de og start med at søge der.. |
|
![]() |
|
![]() |
tak for jeres meninger
jeg vil gå udenom tablet/smartphone hos dem og kigge på de andre ting de har som der ikke er så stor risiko ved
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |