recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Battlefield 3 hvilken version? PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBattlefield 3 hvilken version? PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Emne: Battlefield 3 hvilken version? PS3
    Sendt: 25-Oktober-2011 kl. 18:41
Skal selvfølgelig have BF3 i morgen midnat (eller på selve dagen), men hvilken version skal jeg vælge, og hvad er forskellen?
Nordic Version
Limited Version
etc.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 08:15
Som regel plejer nordic versions at være dyrere (end UK fx), uden at der er de store forskelle (kun at coveret har dansk/norsk/svensk/finsk beskrivelse samt manual?)

Limited edition: Så vidt jeg har forstået så er det kun at man får den første fremtidige expansion pack gratis når denne bliver udgivet? Også er der nogle steder hvor hvis man pre-order limited, at man får adgang til en "physichal warfare pack" der giver time limited first access til bestemte våben og items ?_?
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Som regel plejer nordic versions at være dyrere (end UK fx), uden at der er de store forskelle (kun at coveret har dansk/norsk/svensk/finsk beskrivelse samt manual?)

Limited edition: Så vidt jeg har forstået så er det kun at man får den første fremtidige expansion pack gratis når denne bliver udgivet? Også er der nogle steder hvor hvis man pre-order limited, at man får adgang til en "physichal warfare pack" der giver time limited first access til bestemte våben og items ?_?

Hvad jeg også kan se, så udkommer nordic i morgen og uk versionen på fredag først :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 09:45
Nordic er et scam efter min mening. Du giver hurtigt 100kr ekstra for at få en manual på dansk and that's it. Men få dig uanset hvad en Limited edition, så skal du ikke senere punge ud for Back to Karkand udvidelsen, som nok koster 100kr. Jeg kan se at gamestop har et tilbud, hvor du får LE, physical warfare (ekstra våben), 25% mere for brugte spil og 100kr til gavekort også har de midnats åbent.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 18:44
Jeg har bestilt hos Gamestop, det tilbud Steffen beskriver. Spændt på om det reelt giver en forskel i kampene, med de ekstra våben.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 08:35
nej det gør det ikke, men hey - flere våben er aldrig skidt. Når Karkand udvidelsen kommer er der omkring 70 våben, hvis jeg ikke tager fejl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu