recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP Transedit Iptv---->m3u
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆLP Transedit Iptv---->m3u

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
K27 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Marts-2011
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP Transedit Iptv---->m3u
    Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:31
Er det muligt at få kanalerne fra Transedit-iptv, over i en m3u-fil...
Altså på en lidt mere fix måde end at sidde og klappe dem ind i notepad selv..Tongue
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 12:51
Hmmm jeg har vist lavet et lille krummelure program til at gøre det - den eksport som transedit laver til dvbviewer, er vist med ip-adresserne oversat til nummeriske værdier, som jeg så også lavede om ifbm. at skrive .m3u filen.

Ryk mig lige hvis jeg glemmer det i aften ;-)
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
K27 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 16:06
Det lyder bare super, det vil jeg se frem til... Big smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 23:17
Jeg sad lige og kiggede på hvordan jeg gjorde det. Det er lidt kryptisk :

1. lav en "blind scan" i TransEditIPTV udfra det IP range, samt portnummer man vil lede i
2. Eksporter filen
3. Importer i DVBViewer.
4. Eksporter fra DVBViewer som .csv fil
5. Her kører jeg så mit program for at omdanne indholdet af .csv filen til en .m3u fil - jeg har faktisk lavet en anden udgave, som kan bruges til at importere kanalerne direkte i MediaPortal, så man helt slipper for at scanne dem.

Nå, men anyway - programmet er ikke nødvendigvis køreklart til brug af andre end mig. Hvis du PM'er mig en .csv fil, og oplyser den første ip-adresse i dit range, skal jeg prøve at køre programmet og lave en .m3u fil til dig.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
spacejam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2004
Sted: Denmark
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Jeg sad lige og kiggede på hvordan jeg gjorde det. Det er lidt kryptisk :

1. lav en "blind scan" i TransEditIPTV udfra det IP range, samt portnummer man vil lede i
2. Eksporter filen
3. Importer i DVBViewer.
4. Eksporter fra DVBViewer som .csv fil
5. Her kører jeg så mit program for at omdanne indholdet af .csv filen til en .m3u fil - jeg har faktisk lavet en anden udgave, som kan bruges til at importere kanalerne direkte i MediaPortal, så man helt slipper for at scanne dem.

Nå, men anyway - programmet er ikke nødvendigvis køreklart til brug af andre end mig. Hvis du PM'er mig en .csv fil, og oplyser den første ip-adresse i dit range, skal jeg prøve at køre programmet og lave en .m3u fil til dig.

Jeg kan ikke få lov til at exporter min TransEditIPTV scaning til dvbviewer kommer med fejl at DVB-viewer ikke er indlæst eller rigtig version mindst 2.1 og jeg køre med version 4,8 på windows 7
kan du hjælpe mig???

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 23:22
prøv at kigge nederst i denne tråd : http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/30208-cannot-export-from-transeditiptvexe-to-dvbviewer/

Jeg har selv haft problemet engang, men kan ikke huske hvad der løste det.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 23:47

prøv at kigge nederst i denne tråd : http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/30208-cannot-export-from-transeditiptvexe-to-dvbviewer/

Jeg har prøvet alt det som er på denne tråd...

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 18:17

Kan du svare mig på hvilken fil dvbviewer kigger i med kanal list og skal man scanne efter kanaler i dvbvirwer også eller foregår det hele i Transedit..

kan du evt. hjælpe med at lave den rigtig fil ud fra m3u fil jeg har til VLC player. 
Til top
K27 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 21:07
Det er vigtigt at du lægger Transeditiptv.exe samt de tilhørende filer ind i den mappe hvor dvbviewer er installeret... eks. C:\Program Files (x86)\DVBViewer\
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu