recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Headset til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHeadset til PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Emne: Headset til PS3
    Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 18:24
I disse Battlefield 3 tider (som startede i går) begynder jeg at blive temmelig træt af mit Sony Bluetooth Headset til PS3, af den simple grund at det nærmest er umuligt (i hvert fald i BF3) at føre en samtale mens man spiller.

Jeg ved ikke om det skyldes overbelastning af serverne, der var også enkelte problemer i Battlefield: Bad Company 2, men i perioder hakker lyden så voldsomt, at alt hvad der bliver sagt er stort set umuligt at tolke..

Derudover (når lyden fungerer "fint") er der ca. 1-2 sekunders forsinkelse på lyden konstant. Jeg kan høre mig selv i modtagers headset, ca 1-2 sekunder forsinket, inden han svarer.. Det kan, hvis det går hektisk for sig, være temmelig belastende.

Er det virkelig noget man skal leve med, eller er jeg eneste med disse problemer?
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 00:44
http://steelseries.com/products/consoles/steelseries-siberia-v2-for-ps3

Vil anbefale dette, Siberia headsæts er yderst populært blandt gamere, og at de har lavet en direkte til PS3 gør det ikke nødvendigvis dårligere!
(benytter selv siberia til gaming på pc, og fortryder det ikke et sekund, har næsten lige købt mit andet siberia headsæt da det gamle fra de oprindelige icemat var blevet slidt i stykker, og så de os rigtig gode til musik!)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 02:08
Jeg kan kun anbefale det. Jeg bruger det selv til både PC og PS3 og det virker bare. Desuden er det også behageligt i længden - jeg bruger briller og det generer mig ikke ved længere spillesessioner. :)
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 03:32
Kan anbefale Logitechs F540. Virker trådløst til PS3, 360 og PC + der følger en lille transmitter med hvor at man koble alle maskinerne til, så man blot skal trykke på en knap på headsettet når man vil skifte imellem inputs

Prisen er rimelig krydret dog..
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 10:39
Har hørt en masse gode ting om Sonys eget http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704

Brugerne inde på en dansk ps3-hjemmeside er i hvert fald meget begejstret for det.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Ponduus Ponduus skrev:

Har hørt en masse gode ting om Sonys eget http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704

Brugerne inde på en dansk ps3-hjemmeside er i hvert fald meget begejstret for det.
Generelt er det et rigtig godt headset til prisen, som mange også brugere også er inde på.
Jeg har testet det på Modern Warfare 2, og der var selve chat delen, det typiske for ps3.
ikke særlig god, skrattende og lettere forsinket, dog var det testet med wifi på. 
Jeg ved ikke om de nyere spil, bruger et bedre plugin til selve chat delen. 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 08:45
Jeg bruger et Tritton Ax Pro til PS3. Fungerer rigtig godt, og er en markant forbedring i forhold til det Sennheiser, jeg havde før.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 09:38
Vi kunne ellers ikke høre dig i gårWink
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 12:00
Nej, jeg er en anelse doven med mikrofonen :)
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu