recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af ledig tuner dvbviewer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af ledig tuner dvbviewer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af ledig tuner dvbviewer
    Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 13:06

Hej

Jeg har 3 klienter med dvbviewer og en rs server hvor jeg har 2 dvb-s tuner.

Mit spørgsmål er så kan man få klienterne til at vælge den tuner der er ledig eller??

Mvh

Sonny

Redigeret af svsommer - 29-Oktober-2011 kl. 14:59
Mvh
Svsommer
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 15:32
Hvis du vælger en program der er tunet i forvejen tages samme tuner, hvis du vælger en anden kanal tages en ledig tuner hvis der er en.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 16:03
ok så det kan man 
men det virker ikke er det min indstilling med kanal grupper jeg skal være opmærksom på??
mvh
sonn

Mvh
Svsommer
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 14:41
Jeg har samme setup som dig, med et stk. Hauppauge Nexus S DVB-S samt et HVR4000 med DVB-S2, de to kort kører til et dobbelthoved med 4 udgange. Jeg har ikke lavet nogen særlig tuning på den ene tuner, jeg har bare søgt kanalerne på det kort med DVB-S2 og så smidt dem jeg ville have i favoritter, så virker de på begge tunere. Hos mig er recording service også "ejer" af begge kort, og klienterne kører mod de virtuelle.

Jeg har 2 plugins biblioteker/foldere til acamd, een folder til hvert kort, et unikt login i hver acamd fil mod min dreambox som er kortholder for Canal+. Der er guides og spørgsmål til dette mht. disse plugins mange steder i dette forum, hvis vi er ude i noget NEWCS. Det skriver du intet om.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu