|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 18:55 |
|
Jeg afventer en mail fra 3 om, at jeg kan hente en iPhone 4S. Jeg har nu en 3GS, som er godt brugt, så jeg ønsker at passe lidt bedre på min kommende iPhone. Derfor vil jeg høre, om I bruger 'noget' til at passe på jeres iPhone 4.
Post meget gerne links. Tak. |
||
![]() |
||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
|
Jeg har lige fået denne her http://phonez.dk/blade-iphone-4-aluminium-bumper-gra.html ind a døren.
Og den virker rigtig fornuftig, ved godt prisen er latterlig når man tænker på den bare skal beskytte den, men den gir den samtidig et fedt look. Men ellers tror jeg de fleste bruger gummi bumpers som kan købes i diverse telenor butikker og andre "normale" butikker. |
||
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
||
![]() |
||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
|
Den ser ok cool ud. Synes det er ok at bruge 349 kr på at beskytte en mobil, som koster op til små 7K kr.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
Jeg tog et der var lidt billigere. Jeg kan bedre, lide dem i en blød gummi.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
|
Bruger ikke noget, det er et stykke værktøj - kan det ikke holde har jeg valgt det forkerte værktøj
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Værktøj? For mig er det legetøj
![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg er vist på sin vis hammer pedantisk. Alle mine ting skal se ud som nye. Tag min 3 1/2 gamle bil - blev den anden dag ønsket tillykke med min nye bil
![]() Min iPhone har jeg det på samme måde med, den bliver beskyttet af film både for - og agter, og der udover opholder den sig i et læderitui
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har du et link til ituiet? Sætter du selv film på? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
, og koster typisk omkring 150 kr, og ja, jeg sætter selv film på. ![]() Redigeret af Hother - 28-Oktober-2011 kl. 20:52 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
|
Jeg bruger bare sådan et læderstykke til bagsiden. Så har du stadig følelsen af den næsten "nøgne" iPhone 4, mens bagsiden er beskyttet - f.eks. når du lægger den fra dig.
Redigeret af Skalle06 - 28-Oktober-2011 kl. 21:13 |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
|
Jeg bestilte en gratis speck case fra Apple da telefonen lige kom - det er ikke helt blød plastik men den ligger tæt til så der ikke kan komme støv/sand ind på bagsiden og ridse. Jeg er meget glad for den https://www.speckproducts.com/iphone-case/iphone-4-case/pixelskin-hd-for-iphone-4.html
|
||
![]() |
||
![]() |
||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
|
Bruger ikke noget, man pakker vel heller ikke sin bil, sofa, tøj og alt muligt andet ind i plastik. Så kan man lige så godt købe en anden Tlf. Det er designet man køber Tlf for, så er det da åndsvagt at pakke den ind i Kina plastik.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |