|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
yakj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 10:17 |
Jeg får kabel-tv (mellempakke) og internetforbindelse (nethastighed 30/3) fra Yousee og dermed på min PC direkte adgang til en lang række af danske TV programmer. Pc-en kører med Windows 7, Home Premium
Hvorfor kan jeg ikke se TV-programmerne i Windows Media Center, som i alle andre henseende virker korrekt, men TV-kanalerne viser sig ikke under Media Center "Ekstra", som de burde.
Media Center medeler i øvrigt ved konfigurering, at internetforbindelsen virker korrekt.
Hvem har et godt bud på løsning af dette problem?
|
|
yak
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Der er ingen streaming kanaler der viser sig nogen steder i Media Center, med mindre du har installeret plugins. IPTV er kun understøttet i USA out of the box. Redigeret af Patriarken - 31-Oktober-2011 kl. 19:58 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |