|
Techlink Antenne kabel Men Hvilket? |
Besvar |
Forfatter | |
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Emne: Techlink Antenne kabel Men Hvilket? Sendt: 21-Juni-2006 kl. 17:34 |
Hej med jer. jeg ønsker og købe et nyt antenne kabel, og har fundet nogle af mærket Tech-link. Jeg har fundet ud af, at priserne er væsentlig lavere i england og vil betillle derfra. Der opstår problemet så. hvad hedder et ganske alm. antenne kabel på engelsk. er det? Coax Plug to Coax Socket eller et? Coax Plug to Coax Plug Tunsind Takker For Den Kommende Hjælp Mvh SuperBilleN |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 21-Juni-2006 kl. 17:42 |
Så vidt jeg kan se er det samme kabel i de to links? Begge har almindelige antenne (coax) han/hun stik i enderne, så de passer til almindelige antennestikdåser, TV, recordere, etc. De er fra Tech-Link CR serien, som også kan købes her |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Sendt: 21-Juni-2006 kl. 17:53 |
Nej, de er ikke ens. Du skal bruge Coax Plug to Coax Socket som er med han/hun stik. Det andet er med han/han stik Mvh JørgenT |
|
Jacob_Aalborg
Junior bruger Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 21-Juni-2006 kl. 17:54 |
Der er vist gået lidt Copy-Paste i producentens hjemmeside. Anyway, så er "socket" et hunstik, mens "plug" er et hanstik. Du skal altså sandsynligvis have fat i det førstnævnte kabel, afhængig af dit behov.
/Jacob |
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Sendt: 21-Juni-2006 kl. 18:13 |
Takker for svarene. Nogle som har erfaringer med disse kabler? eller kan andre kabler anbefales?
|
|
SuperBilleN
Sendt: 21-Juni-2006 kl. 18:15 |
Kablerne er ikke dem som kan købes på den omtalte side. dem som jeg har omtalt er af nyere dato med et filter på
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |