|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 01-November-2011 kl. 10:54 |
Hjælp.
Mit itunes på min win7 virker ikke længere.
Jeg har gentagne gange prøvet at afinstallere alt apple på den og smide det på igen, men det hjælper ikke. Har tjekket firewalls osv og kan ikke finde nogle fejl der.
Jeg har følgende problemet: kan ikke oprette forbindelse til Itunes store, kan ikke skabe forbindelse til ipod og iphone vil ikke sikkerhedskopiere.
Itunes store på mit apple tv virker fint. Har endda prøvet at installere itunes på en gammel pc,: resultat: det samme problem
Er der nogen der har gode råd.
Kasper
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Jeg ved ikke hvad der er galt, da jeg bruger Mac. Men har du set her:
hvis din iPod eller iPhone er under 90 dage gammel, kan du måske få telefonsupport: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
Jeg lytter lige med her
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Brixen.
Tak det prøver jeg lige og vender tilbage.
Kasper
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
Jeg løste idag dette, for min komlegas og mit vedkommende, 4 uger gamle "kæmpeproblem". Måske det virker for dig?
Efter diverse rens af host, geninstallering af iTunes+bonjour ol. uden held, fandt jeg dette simple tip på Appleforum: Tryk på Start og skriv CMD og tryk enter. I kommandoprompten skriver du "netsh winsock reset" uden anførselstegn. Genstart og du skulle gerne "komme igennem". Skriv gerne dine resultater her igen. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej.
Så har jeg prøvet at køre cc cleaner, prøvet at rydde dns - indstillingen i windows( råd fra apple side, samt Beanie's råd. Problemet er det samme - ingen forbindelse til itunes store og når jeg sætter min iphone til hænger den i sikkerhedskopien og kommer ikke videre. Da jeg prøvede Beanie's råd skrev min pc, at jeg skulle køre som administrator, hvilket jeg allerede gør, så jeg er desværre ikke blevet klogere eller kommet længere ![]() Kasper
|
|
![]() |
|
![]() |
Din fejlbeskrivelse er nøjagtig den samme som vores. Du skal åbne Kommandoprompten som Administrator: Start-Alle programmer-Tilbehør -> Højreklik på Kommandoprompt og vælg "kør som administrator" Herefter skriver du linien som i første tråd. Husk derefter at genstarte Ellers forsøg med Microsoft Fix it 50203 |
|
![]() |
|
![]() |
Ellers ligger den tråden med godbidderne her: https://discussions.apple.com/thread/2755731?start=150&tstart=0
|
|
![]() |
|
![]() |
Beanie: prøvede dit råd og nu virker min itunes store igen, min telefon blev også updatede, men nu går itunes så kold, når jeg vil lægge musik ind, både fra en cd og fra et backup drev. Det er vist ikke let det her... |
|
![]() |
|
![]() |
prøv at genindstallere iTunes. Glad for at virkede, ellers.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
I hvilket format importerer du musikken? Det kan hjælpe at skifte til Apples AAC. Eller bruge en anden mp3 encoder. Det sidste kan jeg dog ikke hjælpe dig med at rette til. Bruger selv Apples AAC-format.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |