|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 08:11 |
Der er en del skriverier i pressen om at den nye Radio 24syv ikke tilbyder podcast før efter nytår, men hvad med live streaming? (til f.eks. squeezebox)
Jeg kan se på deres hjemmeside at de findes på FM og DAB. Er der nogen der ligger inden med viden om det? |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
De skriver, at man vil kunne høre radioen på deres hjemmeside - så mon ikke der vil være en URL fra 1. nov., vi kan taste ind i vores Sonos- og SB-devices...? RadioTime (TuneIn) og de andre tjenester skal også nok hurtigt få fat i streaming-URL's.
/kris
Redigeret af kris - 27-Oktober-2011 kl. 15:51 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Hvor har du læst det? Synes nemlig ikke jeg kan se det beskrevet
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
I dit radio 24syv-link... Øh...
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Ah, de må ha tilføjet den sætning for nylig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Og nu er net-lytnings-muligheden slettet igen fra hjemmesiden... Hm... De kan vist ikke lige finde ud af det. Jeg har smidt dem en mail.
/kris |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Radio 24syv oplyser, at web playeren lægges på sitet kl 23, og at en direkte streaming URL 'følger snarest'.
/kris |
|
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Nogen streaming link?
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
![]() |
Nope - de kæmper fortsat med det.
/kris
|
|
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er det direkte streaming-link til vores Sonos, SB mm., vi efterspørger... jeg fik et testlink i morges, men det virkede ikke. Jeg ejer ikke en fm-radio og gider ikke høre radio foran computeren eller på min iphone, så det ville være rart med en streaming-URL....
/kris
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Der spørges til Squeezebox og lign., hvis du har en netadresse der kan bruges til det må du gerne sige til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |