Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bravo
Guld medlem
Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1333
|
Emne: Apple Time capsule >< Apple airport extreme Sendt: 03-November-2011 kl. 10:33 |
Er en Apple Time capsule ikke bare en Apple airport extreme med indbygget harddisk?
|
 |
mjohansen
Super bruger
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
|
Sendt: 03-November-2011 kl. 10:47 |
Bravo skrev:
Er en Apple Time capsule ikke bare en Apple airport extreme med indbygget harddisk? |
Jo og på Airport Extreme kan du sætte en usb harddisk på, så har du samme funktionalitet.
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
 |
Bravo
Guld medlem
|
Sendt: 03-November-2011 kl. 10:54 |
Så man betaler rundt regnet 1000 kroner for 2 TB "ekstern" harddisk, det er vel den samme pris som enhver anden ekstern Harddisk, hvis "strømmen" skal sidde i usb stikket...
|
 |
Beanie
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 1600
|
Sendt: 03-November-2011 kl. 11:22 |
Tja, men alt-i-en løsningen er noget pænere, hvis routeren skal være centralt placeret i huset for optimal dækning. IMO
|
 |
mjohansen
Super bruger
|
Sendt: 03-November-2011 kl. 11:51 |
Bravo skrev:
Så man betaler rundt regnet 1000 kroner for 2 TB "ekstern" harddisk, det er vel den samme pris som enhver anden ekstern Harddisk, hvis "strømmen" skal sidde i usb stikket... |
Ja det gør du. Men så er det pænt og nydeligt som alt andet Apple udstyr, nogen vil betale for det, andre vil ikke.
|
|
 |
Bravo
Guld medlem
|
Sendt: 03-November-2011 kl. 12:55 |
mjohansen skrev:
Bravo skrev:
Så man betaler rundt regnet 1000 kroner for 2 TB "ekstern" harddisk, det er vel den samme pris som enhver anden ekstern Harddisk, hvis "strømmen" skal sidde i usb stikket... |
Ja det gør du. Men så er det pænt og nydeligt som alt andet Apple udstyr, nogen vil betale for det, andre vil ikke.
|
Helt enig, jeg skriver jo også at det "næsten" ikke kan svare sig at købe seperat, måske er der lidt at spare... men personligt vil jeg nok ende med time capsule...
|
 |
mjohansen
Super bruger
|
Sendt: 03-November-2011 kl. 13:57 |
Bravo skrev:
mjohansen skrev:
Bravo skrev:
|
Helt enig, jeg skriver jo også at det "næsten" ikke kan svare sig at købe seperat, måske er der lidt at spare... men personligt vil jeg nok ende med time capsule...  |
Også mig 
|
|
 |