|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() Sendt: 06-November-2011 kl. 19:51 |
Er jeg den eneste der p.t. oplever elendig performance på YouSee bredbånd ?
Jeg har en 50 mbit, der normalt max'er ud på ca. 6 MB/sek., men lige nu ligger under 1 MB/sek. Er der andre der oplever det samme ? |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
Min 50'er kører om den plejer er ved Køge
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg havde problemer hele dagen igår. I dag ser det dog bedre ud.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
Om = som
Har ikke oplevet noget langsommere her til aften. |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
Jeg bor i Hvidovre, og har mega issues.
|
|
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Hvad tester du op imod?
|
|
![]() |
|
![]() |
http://speedtest.net/
Ser normalt netflix og andre filmtjenester fra usa igennem en proxy, men det kan jeg ikke med den speed.
|
|
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Speedtest er vist ikke 100% nøjagtig men er dog en af de bedre måder at teste. Men der er vist ikke andet at gøre end at hive fat i yousee. Jeg har ikke selv erfaring med internet over kabel-tv så ved ikke om man der kan komme ind i router/modem og se hvilken hastighed den får tildelt og hvor meget støj osv der er på linjen.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
Jeg har 10 MB op, og 1 MB ned, og den viser altid en noget højere hastighed, når jeg måler, uanset om det er på YouSee eller TDC, eller her: http://www.bredbandskollen.se/ (Bor i Aars)
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
Der har i weekenden været store problemer med forbindelserne til udlandet for de fleste internet udbyderer. Jeg har talt med Fullrate (også TDC) og har bla info herfra.
PS! Så snart man er forbi sin egen lokal kabel, ADSL eller .... adgansvej, er hastigheden jo i høj grad afhængig af topologien i nettet set fra udbyderen, dvs. kapaciteten i udbyderens netværk og især hvilke aftaler han har med trafik udenfor sit eget netværk.
Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
cr09691 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Altså i Charlottenlund nord for København kører en forbindelse hos Yousee på 20 mbit perfekt. Så vi oplever ingen problemer, har du ringet til supporten?
|
|
Min hjemmeside: http://mobilt-bredband.dk (Prissammenligning af mobilt bredbånd)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |